Ut Av Boksen hjelper deg til å bli bedre sett på nett!

Nettsider

Ut av Boksen skreddersyr din nettside eller nettbutikk!

I dagens marked er din bedrifts nettside nøkkelen til suksess. Vi bygger din nettside eller nettbutikk, slik at både kundereisen og søkemotoroptimalisering (SEO) er optimalisert. Ut av Boksen skreddersyr en løsning etter å ha kartlagt dine behov, mål og designønsker inkludert god struktur, kategoriserte tjenester/produkter og fokus på CTA (Call to Action).

Bli med på laget !

En digital verden

En betydelig andel av oss benytter mye av sin tid på nett. Være seg å bruke en tjeneste, lese en blogg, for underholdning og mye mer. Verden har blitt betydelig mindre på grunn av internett, og alt vi kan tenke oss er kun et klikk unna.Det innebærer også at bedrifter er nødt for å ha en digital tilstedeværelse. Hvis din bedrift ikke har en nettside, er risikoen betydelig for å miste potensielle kunder. Å være tilgjengelig på nett er en sikker metode for å sikre vekst for din bedrift.

«En nettside bør være designet slik at kunden går til handlekurven med selvtillit, og ikke til kontaktsiden med spørsmål»

Få tilbud her

SEO Vennlig nettside

Hvorfor din bedrift må ha en nettside?

I dagens marked begynner nesten 70% av alle kjøp med et enkelt nettsøk, uavhengig av om kjøpet skjer digitalt eller i en fysisk butikk. Det er derfor viktig at din nettside presenterer din virksomhet på en profesjonell og tillitsvekkende måte.

  • Butikken er åpen 24 timer i døgnet, 7 dager i uken.
  • Det gjør det enkelt å finne informasjon om din bedrift og bransje.
  • Etablerer tillit og troverdighet
  • Øker både omsetning og salg.
  • En investering som gir resultater.
  • Lettere for kunder å finne akkurat din bedrift.
  • Åpner opp for en helt ny verden av markedsføringsmuligheter.
Book et møte

Webflow, Wordpress, WooCommerce

Hvorfor din bedrift må ha en nettside

Dagens digitale markedsføring er et enormt system av kanaler hvor markedsførere vil annonsere for sin merkevare. Men annonseringen er mye mer kompleks enn kun å benytte nettsider og sosiale medier. For å utnytte potensialet best mulig må man kikke nærmere på koden bak annonsen. En kode som gjerne går på tvers av de forskjellige kanalene. Bare ved å utnytte dette vil man få mest mulig engasjement fra forbrukerne. Et meningsfylt engasjement skaper en tilbakevendende kundebase, basert på innsamlet informasjon over tid. Ved å engasjere kundene i det digitale landskapet bygger du oppmerksomhet rundt din merkevare, og plasserer din bedrift i front når kunden er klar for å handle.

Ved å ha en markedsføringsstrategi som favner om flere kanaler, kan markedsførere hente inn verdifull innsikt fra den spesifikke målgruppen. På den måten skaper man nye metoder som en engasjert kunde kan benytte seg av for å handle. De som engasjerer kunden i flere kanaler opplever at 89% av kundene gjerne kommer tilbake, mens hos de som ikke gjør det er det samme tallet 33%.

Nettsider referanser kunde

Her er noen av våre fantastiske opplevelser

Våre kunder får fantastiske resultater fra oss.

Åpningstider
Man - fre 09. - 16.
Technician repairing a car
700
Leads for LYN Elektro
Mezzo Grill Restaurant
4.5/5
Rating