Ut Av Boksen hjelper deg til å bli bedre sett på nett!
Markedsføring
UAB - Hva vi kan tilbyr
Ut av Boksen kan utvikle en helhetlig strategi innen digital markedsføring for din bedrift. På den måten er du representert i alle relevante kanaler (nettside, søkemotorer, sosiale medier etc.). En god strategi skaper en engasjert og tilbakevendende kundebase.
- Vi leverer skreddersydd digital markedsføring til store og små bedrifter.
- Ut av Boksen har lang erfaring med å utvikle en markedsføringsstrategi for alle flater
- Vi håndterer alt for deg så du kan fokusere på kunden
- Med vår strategi innen digital markedsføring bistår vi i byggingen av din merkevare.
- Økt omsetning til din bedrift.

Hva er digital markedsføring?
Digital markedsføring er et bredt tema som inkluderer mange elementer. Det kan best beskrives som annonsering gjennom digitale kanaler som søkemotorer, nettsider, sosiale medier, e-post og mobile applikasjoner.
Det digitale er kjernen i all markedsføring – det har gått fra å være en av egenskapene til en markedsfører til den essensielle egenskapen
Via disse plattformene annonserer bedrifter for sine produkter, tjenester og merkevarer. Forbrukere fokuserer nesten all sin oppmerksomhet til det digitale når man skal finne mer informasjon om et produkt man er interessert i.
Basert på Googles egne resultater så benytter 48% av oss en søkemotor, 33% ser på merkevarens nettside og 26% søker via mobile applikasjoner.

Med digital markedsføring fra Ut av Boksen blir du synlig
Fremtiden innen digital markedsføring
Fremtiden til digital markedsføring kan forvente å se en økning i antalle mobile enhenter forbrukerne kan benytte seg av. I tillegg til at sosiale medier vil bli viktig i handel mellom bedrifter. Søkemotorer vil bli mer optimalisert for videoinnhold og nyhetsbrev vil bli enda mer skreddersydde.
Øk din omsetning med digital markedsføring
Markedsføring i alle kanaler
Dagens digitale markedsføring er et enormt system av kanaler hvor markedsførere vil annonsere for sin merkevare. Men annonseringen er mye mer kompleks enn kun å benytte nettsider og sosiale medier. For å utnytte potensialet best mulig må man kikke nærmere på koden bak annonsen. En kode som gjerne går på tvers av de forskjellige kanalene. Bare ved å utnytte dette vil man få mest mulig engasjement fra forbrukerne. Et meningsfylt engasjement skaper en tilbakevendende kundebase, basert på innsamlet informasjon over tid. Ved å engasjere kundene i det digitale landskapet bygger du oppmerksomhet rundt din merkevare, og plasserer din bedrift i front når kunden er klar for å handle.
Ved å ha en markedsføringsstrategi som favner om flere kanaler, kan markedsførere hente inn verdifull innsikt fra den spesifikke målgruppen. På den måten skaper man nye metoder som en engasjert kunde kan benytte seg av for å handle. De som engasjerer kunden i flere kanaler opplever at 89% av kundene gjerne kommer tilbake, mens hos de som ikke gjør det er det samme tallet 33%.
Markedsføring referanser kunde



